Кількість
|
Вартість
|
||
|
- У відділення — за тарифами перевізника
Безготівковими на розрахунковий рахунок.
Незалежно від способу оплати відсутні додаткові комісій і платежі.
Згідно ЗУ"Про захист прав споживачів"(ст.9),обмін/повернення можливе протягом 14 календарних днів у разі, якщо товар не пошкоджений, цілісність упаковки не порушена. Гарантія на товар надається на всі товари і вказується у товарному чеку.
Численні дослідження показали, що перевезення дітей в автокріслах спиною по ходу руху багаторазово підвищує безпеку. Ризик отримання травм при такому положенні на 80% нижче. Даний спосіб перевезення активно використовують в Швеції. Завдяки цьому показник дитячого травматизму для дітей від 1 року до 4 тут в 2-3 рази нижче ніж в інших європейських країнах.
Компанія Cybex витратила кілька років на розробку Cybex Sirona. Результатом цих досліджень стало автокрісло, яке має ряд інноваційних рішень. З народження Ви можете перевозити малюка проти ходу руху автомобіля, прістёгівая його внутрішніми п'ятиточковими ременями безпеки.
Для малюків з самого народження всередині автокрісла Cybex Sirona передбачений спеціальний вкладиш, який робить їх положення більш лежачим. Голову малюка надійно утримує підголівник. Він регулюється в 10 положеннях по висоті при будь-яку установку автокрісла.
Увага! Внутрішні ремені безпеки призначені для перевезення малюка тільки в положенні "проти ходу руху".
Приблизно з 9 місяців крісло можна розгорнути обличчям вперед. У такому положенні дитина утримувати не внутрішніми ременями безпеки, а столиком.
Столик безпеки кріпиться за допомогою вбудованого всередину власного кріплення. Штатний ремінь безпеки як в моделях Pallas і Isis тут не бере. Завдяки цьому немає ніяких вимог до довжини ременя. У положенні "по ходу руху" автокрісло регулюється за нахилом в 5 положеннях.
Автокрісло Cybex Sirona встановлюється тільки за допомогою кріплення Isofix і додаткового упору в підлогу. Встановити його за допомогою штатних ременів безпеки не можна. Конструкція Isofix кріплення, названа в даній моделі Seat-to-chassis (Крісло-Шасі), забезпечує жорстку установку, а також розсіювання і поглинання ударної енергії корпусом автокрісла на ранній стадії аварії.
З боків є регульована лінійна система захисту від бічних ударів (Linear side-impact protection system, LSP). Ця технологія дозволяє прийняти на себе ударну хвилю від бокового зіткнення і частково поглинути її всередині контрукції автокрісла.
Нахил спинки | Есть |
---|---|
Кріплення Isofix | Есть |
Група | 0+/1 (0-18 кг) |
Возвратность | Возвратний |
Вес с упаковкой | 1 |