Кількість
|
Вартість
|
||
|
- У відділення — за тарифами перевізника
Безготівковими на розрахунковий рахунок.
Незалежно від способу оплати відсутні додаткові комісій і платежі.
Згідно ЗУ"Про захист прав споживачів"(ст.9),обмін/повернення можливе протягом 14 календарних днів у разі, якщо товар не пошкоджений, цілісність упаковки не порушена. Гарантія на товар надається на всі товари і вказується у товарному чеку.
За допомогою цікавої навчальної двомовної іграшки дитина вивчить назви тварин, кольору і числа. Та, що говорить Ферма має 4 ігрових навчальних режиму, які сприяють розвитку малюка.
Коли дитина добре засвоїть гру і слова на рідній мові, що говорить ферма поступово підведе його до знайомства з новими словами на англійській мові. Поступово дитина може, експериментуючи, відточувати свої лінгвістичні навички і пам'ять.
Щоб переключиться на іншу мову - малюкові достатньо повернути перемикач у формі веселого сонечка.
Щоб вибрати один з 4 рівнів гри, натисніть ведмедика (кнопка «С»). Кожен новий рівень буде супроводжуватися звуковим виступом ведмедики, який поставить завдання цього рівня.
Завдання першого рівня: натисніть кнопку з твариною або цифрою і ви почуєте слово на іноземній мові і звук тварини.
Завдання другого рівня: почувши звук, натисніть кнопку з твариною, яка видає цей звук.
Завдання третього рівня: почувши питання, натисніть кнопку з правильною відповіддю.
Завдання четвертого рівня: почувши питання, натисніть кнопку з правильною відповіддю.
Якщо перший відповідь була правильною, питання повториться з ускладненням, додаванням нового елемента. Відповідь буде правильним тільки в тому випадку, якщо дитина буде дотримуватися в своїй відповіді послідовність, задану ведмедиком.
Всякий раз на 2, 3, 4 рівні давши правильну відповідь, дитина буде приймати поздоровлення від ведмедика + наступне питання. Якщо ж дитина дає неправильну відповідь, ведмедик акуратно його попередить про помилку і повторить питання. Якщо дитина дає на один і той же питання кілька разів неправильну відповідь, ведмедик запропонує йому новий питання.
Якщо дитина не натискає ніякої кнопки в перебігу невеликого відрізка часу, ведмедик попрощається з ним і іграшка автоматично відключиться. Активізується ферма Чикко натисканням будь-якої клавіші.
Всякий раз натискаючи на кнопку «Е», ви будете чути різні мелодії зі звуками тварин, які проживають на фермі.
Возвратность | Возвратний |
---|---|
Вес с упаковкой | 1 |