На які товари надається гарантія?
Гарантія надається на всі товари без винятку.
Підтвердженням прав на гарантійне облуговування є гарантійний талон і товарний чек який фіксує покупку в інтернет-магазині Spok.ua.
Я можу обміняти або повернути товар?
Повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України - «Закон щодо захисту прав споживачів. Стаття 8 », на протязі повних 14 календарних днів включно.
Щоб реалізувати це право повернення товару, необхідно переконатися, що:
- товар не був у використанні, т. е. є новим;
- збережені товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей і т.д.) і споживчі якості товару;
- збережені пломби, ярлики, товарний чек.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!
При виявленні дефектів, несправностей і невідповідностей заявленим вимогам після відходу кур'єра, повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України - «Закон щодо захисту прав споживачів. Стаття 8 », на протязі повних 14 календарних днів з моменту покупки.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Повернення відбувається транспортною компанією Нова пошта.
Для здійснення повернення товару в пункті самовивозу потрібно мати при собі посвідчення особи (паспорт або права) і товарний чек.
Хто забезпечує гарантійне обслуговування?
Гарантійним обслуговуванням займаються безпосередньо авторизовані сервісні центри.Якщо сервісні центри окремих виробників недоступні в Україні з усіх питань пов'язаним з гарантійним обслуговуванням, звертайтесь до нас.
Право на безкоштовне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару; адреси і телефони сервісних центрів.