На які товари надається гарантія?


Гарантія надається на всі товари без винятку.
Підтвердженням прав на гарантійне облуговування є гарантійний талон і товарний чек який фіксує покупку в інтернет-магазині Spok.ua.


Я можу обміняти або повернути товар?


Повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України - «Закон щодо захисту прав споживачів. Стаття 8 », на протязі повних 14 календарних днів включно.

Щоб реалізувати це право повернення товару, необхідно переконатися, що:

  • товар не був у використанні, т. е. є новим;
  • збережені товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей і т.д.) і споживчі якості товару;
  • збережені пломби, ярлики, товарний чек.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!

При виявленні дефектів, несправностей і невідповідностей заявленим вимогам після відходу кур'єра, повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України - «Закон щодо захисту прав споживачів. Стаття 8 », на протязі повних 14 календарних днів з моменту покупки.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Обміняти або повернути товар можна зробити в нашому пункті самовивозу за адресою:
Київ, пр-т. Соборності, 21.

Для регіонів України повернення відбувається транспортною компанією Нова пошта.

Для здійснення повернення товару в пункті самовивозу потрібно мати при собі посвідчення особи (паспорт або права) і товарний чек.

Хто забезпечує гарантійне обслуговування?

Гарантійним обслуговуванням займаються безпосередньо авторизовані сервісні центри.Якщо сервісні центри окремих виробників недоступні в Україні з усіх питань пов'язаним з гарантійним обслуговуванням, звертайтесь до нас.

Право на безкоштовне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: модель; серійний номер; гарантійний термін; дата продажу товару; адреси і телефони сервісних центрів.